HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2013. február 4., hétfő

Rita szülinapi játéka- én vagyok a soros :)

Most én voltam a soros. 
Érkeznek az ajándékok . Lányok nagyon szépen köszönöm! :)


Juhász Enikőtől érkezett narancs fahéj illatú szappan. 
Fantasztikus az illat amit magából áraszt :)



Kiglics Timi- LINA kedvességei. 



Sólya Krisztina ajándékai. A gyík a szívem csücske lett azonnal :)

Sütis Néne gyönyörű doboza és a kislánya kedves képeslapja :) 



 Hobórc nekem tervezte külön ezt a kis tündérkét. 
Nagyon nagyon édes és tetszik!

4 megjegyzés:

  1. Tessék, notórius képeslap-elfelejtő vagyok. Remélem, azért tetszenek az ajándékok, a nyaklánc a virágszeretetednek szólt, Szotyit is meg akartam lepni egy saját nyakörvdísszel, a kitűző pedig, mert írtad, hogy nem hordasz nagyon ékszert, akkor egy táskán talán jól mutathat. A sütéshez küldtem az aromát, a csokit meg csak úgy! Boldog szülinapot ezúton is:)!

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot még egyszer!!!
    Nagyon jó kis ajándékokat kaptál:)Sárkányt szerettem volna csinálni neked,de ő "profi" mintában nem létezik,ezért gondoltam bővítem az állat-seregedet:)

    VálaszTörlés
  3. Boldog Szülinapot!!!!!
    Én is nemsokára küldöm, igyekszek :) Köszi a türelmet!
    puszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...