HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2012. január 27., péntek

sárkánykám újra töltve :) Lilu a szerencsehozó

Elég későn fekszem és nagyon rosszul alszom. Miután sikerült elszenderednem a két kis Istenverése úgy döntött a fejemen és a hátamon alakítja ki a játszóterét. Felébredtem és két káromkodás közt belém nyilallt, hogy valami hiányzik a kis újszülöttemről. Úgyhogy 1/2 1-kor felkeltem és felragasztottam a szárnyát. Aztán játszottam a kópékkal és aludtunk tovább. 

Szóval íme Ő. Lilunak hívom a kis bandzsaságom.
A ruha varrást gyakorolnom kell mert sokat küszködtem vele. A következő cipőt is kap a csámpás kis lábára :) 
Ez az év a sárkány éve én meg megszállottan szeretem őket, úgyhogy boldogan alkotom őket. Kineveztem Lilut az én szerencsehozó sárkányomnak :))






4 megjegyzés:

  1. Katha, én igazából nem vagyok egy nagy sárkányrajongó ... de ez VALAMI TÜNDÉRI ÉDES ÉS ARANYOS , nagyon nagyon tetszik !!!!

    VálaszTörlés
  2. Hát rám is rám férne most egy szerencsehozó.....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon édi! :DD Tetszik! De minek cipő????

    VálaszTörlés
  4. Lányok köszönöm! :) Ugye, hogy nem lehet nem szeretni?? :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...