HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2011. június 29., szerda

gondban vagyok, talán lesz aki tud segíteni.

Szervusztok! 

Gondolom nem én vagyok az egyetlen aki gondokkal küzd. 
A férjem szó szerint egyik napról a másikra az utcára került, és 3 hónapja nem talál állást. (Bár az ígéretekből, miszerint: visszahívjuk, értesítjük stb milliomosok vagyunk) 

Én, az állapotomból kifolyólag nem tudok munkát vállalni- nem megy a tartós ülés vagy állás- így 1 keresetből élünk évek óta. Nem panasz, szűkösen de elvagyunk. 

De most nagyon elkeseredtem, mert ez az állapot nem sokáig tartható még fent. 
Szóval a kérésem a következő: 

Aki hallott vagy tud olyan emberről akinek szüksége van Pesten és/vagy környékén egy megbízható, dohányzó, de antialkoholista víz -központi fűtés szerelőre- akinek saját szerszámai, autója és 10 éves szakmai tapasztalata van az kérem szóljon nekünk. A férjem nagyon szereti a munkáját és jó is benne.  
Nem baj, ha nem főállás vagy nem bejelentett illetve csak alkalmi munka - csapcsere duguláselhárítás stb - csak munka legyen. Ért az építőipar szinte összes ágához- festés, burkolás, gipszkarton stb stb. 

Nagyon hálás lennék minden infóért vagy lehetőségért. Köszönöm előre is!

3 megjegyzés:

  1. Hú,Kata,ez tényleg szörnyű helyzet. Segíteni -sajnos- nem tudok,hiszen az ország másik részén lakom,de nagyon drukkolok,hogy találjatok valamit!
    Addig is kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Kata! Nagyon sajnálom én is a történteket, pláne hogy tudom hogy ez milyen, saját tapasztalatból.
    Konkrét munkát nem tudok én sem, de egy linkkel próbálok segíteni:

    http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=438

    Próbáld meg esetleg a már meglévő fórumokban, vagy nyiss te egyet.

    Sok szerencsét kívánok!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...