HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2011. május 5., csütörtök

körbe körbe karikába...- horgolás megint

még nagyon gyatra a munkám de sokat gyakorlok és rettentően élvezem :) 
2 újabb mobiltartót horgoltam ajándékba természetesen. Az előzőekhez képest ezek már nem bumszlik és nincs benne varrás, csak mentem körbe körbe karikába :))
kaptam hozzá kedves gombokat így elégedett vagyok a végeredménnyel :)



3 megjegyzés:

  1. Nagyon csecsék, és most már tudom miért nem írsz!
    Horkolsz éjjel nappal:-DDD

    VálaszTörlés
  2. köszönöm csajok :9 Katám írok ígérem :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...