HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2009. november 9., hétfő

Kim Anderson -Ordered pillow finished


Megrendelésre készül ez a Kim Anderson kép. Halvány barack 14-es aidára anchor fonallal, goblenként. Párna lett belőle. Nagyon szeretem ezeket a sephia jellegű képeket. Haladós és mutatós munka. 4 nap alatt készültem el vele. Szombaton kapta meg a gazdája. Izgultam, de nagy volt az öröm, sikere lett. Így meg is kaptam az újabb megrendelést, egy újabb Kim Anderson képre.



4 megjegyzés:

  1. De jó lett!
    Nem csoda, ha újabb képet kértek :)
    Örülök, hogy sikerült! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ez a kép!! És végre hozzá tudok szólni, mert az nlc-n nem tudtam soha:(((

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :)
    Igen sokkal job ez a rendszer!
    pusza

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!
    Nem furcsa kétszer ugyan azt a mintát hímezni?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...