HA MEGTETSZIK VALAMI, ÉRDEKLŐDNÉL, VAGY RENDELNÉL, KÉRLEK ÍRJ NEKEM A SZINESKAVICS@GMAIL.COM- RA VAGY KERESS MEG A FACEBOOKON :)

KÖSZÖNÖM, HOGY NÁLAM JÁRTÁL, VISSZAVÁRLAK! :)

2009. november 21., szombat

Az első macsekom- my first kitty :))

(I am a stitcher's angel too. :)) )

Előlegként mutatom mit is készítettem a páromnak. Még úton van a csomagom ezért nem írok nevet és ezért csak a részlet :)

A macsekról annyit, hogy netes minta, az utolsó öltésig kézzel varrva. Ő az első kis szülöttem. Nagyon nagyon macerás munka, de imádtam készíteni! Azt hiszem lesznek tesói is! :o))






2 megjegyzés:

  1. Nekem gyerekkoromból Mirr-múr a kandúr jutott róla eszembe. Aranyos lett!

    VálaszTörlés
  2. Igen-igen, szerintem is Mirr-murros:) IMÁDOM ŐT!!! Imádom a pofiját, imádom a farkát meg a mancsait, és a masnija meg végképp lehengerlővé teszi!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...